יום שני, 27 ביולי 2009

מפה קרושה


אני מאד אוהבת את החומר הישן שלי - חוברות סריגה של "פולגת", "צמר החסידה", "ויטלגו" (למרות שבינינו, ההסברים שם היו מזעזעים) ולפני כולם התוודעתי לדוגמאות הקרושה ב"לאשה" . אני מדברת על שנות ה-80 - הייתי אז בחטיבת הביניים ובתיכון ומי חשב אז שיהיו מחשבים ואם היו מספרים לי שיהיה דבר כזה בשם "אינטרנט" הייתי צוחקת בקול רם, ובכלל לא ידענו שהעולם מלא בחומר טוב ושפעם תהיה לנו נגישות קלה יחסית אליו (אני אומרת "יחסית" מכיוון שאני עדיין מתקשה להגיע לחוברות מסויימות מדרום אמריקה.....). את האוסף הגדול והמקורי שלי של דוגמאות "לאשה" איבדתי מזמן (שלא באשמתי) אבל לפני כמה שנים פרסמתי במקומון ירושלמי מודעה המבקשת ממי שיש לה כאלה להתקשר אליי, ואכן התקשרה אליי גברת נחמדה ונתנה לי את כל הדוגמאות שהיו לה וכן כמה חוברות של פולגת שלא היו לי..

תגובה 1:

  1. שלום שריתה!
    שמי דינה, אני יודעת שלא כתבת בבלוג שנה ואני מצטערת מראש אם אני נוחתת עלייך משום מקום, אבל רציתי לשאול אותך אם אולי את גם מוכרת עבודות? עשיתי חיפוש לראות איפה אפשר לקנות וילון קרושה קטן ולא מצאתי כ ל ו ם. האם אולי?
    תודה,
    דינה.

    השבמחק